Lid worden

VVSP, de Vereniging voor Virtueel Support Professionals, is dé plek om je professionele netwerk uit te breiden en op de hoogte te blijven van ontwikkelingen in het vakgebied. Bekijk alle voordelen die het lidmaatschap je biedt en word lid!

Voordelen

• Database van leden, inclusief optie voor reviews door werk- en opdrachtgevers
  • Online community voor kennisdeling
  • Kwaliteitskeurmerk voor eigen website/LinkedIn profiel
  • Lobby voor marktprofilering (marktonderzoek en benchmark)
  • Nieuwsbrief over nieuwe ontwikkelingen
  • Juridische documenten: overeenkomst van opdracht, algemene voorwaarden, verwerkersovereenkomst AVG voor zelfstandig VSP’s met jaarlijkse update
  • Juridische adviesdesk
  • Toolkit met presentatie en persbericht voor zichtbaarheid
  • Netwerkbijeenkomsten voor zowel vakinhoudelijk als persoonlijke ontwikkeling, naast diverse expertise niveaus en ontwikkelfases
  • Ledenvergaderingen
  • Korting op trainingen en opleidingen
  • Korting op verzekeringen voor VSP's
  • Pensioenopbouw voor VSP’s
  • Gemakkelijker aan opdrachten / banen komen door naamsbekendheid
  • Leden van VVSP krijgen korting op de entree van grote evenementen

Contributie

De contributie voor 2019 is vastgesteld op:

Type lidmaatschap Prijzen excl. btw Prijzen incl. btw
Zelfstandig ondernemer € 22,50 per maand € 27,23 per maand
Loondienst € 12,50 per maand € 15,13 per maand

De verschuldigde contributie voor het Lidmaatschap dient maandelijks te worden voldaan. Het Lid zal hiervoor een automatische incasso afgeven en ervoor zorgdragen dat deze automatische incasso blijft doorlopen tijdens het gehele Lidmaatschap. Ongeacht de afgegeven automatische incasso, garandeert het Lid dat alle verschuldigde bedragen uiterlijk binnen 14 dagen na factuurdatum staan bijgeschreven op de bankrekening van de Vereniging.

Looptijd lidmaatschap

Het Lidmaatschap vangt aan op datum dat de Vereniging schriftelijk bevestigt dat de Virtueel Support Professional Lid is geworden van de Vereniging. Vanaf deze bevestiging bedraagt de looptijd van het Lidmaatschap 12 maanden. Daarna wordt het Lidmaatschap telkens automatisch met een jaar verlengd, tenzij het Lidmaatschap wordt beëindigd.

Opzegging

Het VVSP lidmaatschap is een persoonlijk lidmaatschap en kan alleen door het betreffende lid zelf worden opgezegd. Rekening houdend met het Verenigingsrecht, dient het lidmaatschap uiterlijk vier weken voorafgaand aan de verlenging van het verenigingsjaar opgezegd te worden. Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je opzegging.

Maak gebruik van het opzegformulier of stuur je opzegging per e-mail naar: secretaris@verenigingvsp.nl.