Je bedrijf online beschermen? Doe een gratis cyberscan!

Danielle de Klerk 24-11-2020
179 keer bekeken 0 reacties

Ransomware, DDoS-aanvallen, phishingmails: de kans is groot dat jouw bedrijf vroeg of laat te maken krijgt met cybercrime. Hoe kwetsbaar is je onderneming? Dat kun je testen met een cyberscan.

De kans dat criminelen bij jouw bedrijfspand inbreken wordt kleiner, maar de kans dat ze jouw systemen kraken wordt groter. Om dat te voorkomen is het belangrijk dat je weet of je digitaal kwetsbaar bent. Een cyberscan, of cybersecurityscan, meet dat voor jou. Zo’n scan is meestal een korte vragenlijst. Je beantwoordt vragen over de digitale veiligheidsmaatregelen die je in je bedrijf toepast. Wie heeft er toegang tot je systemen? Hoe vaak draai je software updates? Op basis van je antwoorden krijg je feedback over jouw kwetsbaarheid.

Lees verder voor een overzicht van de scans die zijn gemaakt door instellingen en brancheverenigingen zonder winstoogmerk.

Afbeeldingen

Twitter

0  reacties

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookieverklaring. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.