Kerstpakket voor Virtueel Support Professionals in NL.

Danielle de Klerk 16-11-2020
601 keer bekeken 0 reacties

De Vereniging voor Virtueel Support Professionals zet een landelijke Secret Santa actie op voor VSP's.

Het werken als ZZP’er biedt vele voordelen voor VSP’s. De vrijheid om te werken met jouw ideale klant en de mogelijkheid om je eigen werkuren te bepalen zijn slechts enkele voorbeelden. Maar het werken als eenpitter kan ook eenzaam zijn, helemaal in de donkere dagen voor Kerst.

Bewogen jaar

2020 is een bewogen jaar geweest. En voor veel ZZP’ers ook een pittig jaar. Je hebt waarschijnlijk hard gewerkt voor én met je klanten. Misschien heb je wel afscheid moeten nemen van samenwerkingen omdat (potentiële) opdrachtgevers minder wilden investeren. Terwijl je ondertussen ook nog de kinderen aan de keukentafel hebt lesgegeven en gefrustreerd raakte door het gebrek aan verbinding met je dierbaren vanwege de maatregelen vanuit de overheid.

Het einde van het jaar zal ook niet bestaan uit uitbundige feestelijkheden. Geen kerstborrels of ergens samenkomen om elkaar te ontmoeten. Geen kerstdiner met de gehele (schoon)familie en geen vuurwerk.

Kerstpakket voor elkaar

Om 2020 toch vrolijk en feestelijk af te sluiten heeft de Vereniging voor Virtueel Support Professionals een mooie actie opgezet. We bieden alle VSP’s in Nederland het plezier en de vreugde om een kerstpakket aan een collega VSP te schenken en uiteraard om er zelf één toe gestuurd te krijgen.

Mee doen aan deze actie kan door je aan te melden bij de VVSP. Na aanmelding word je gekoppeld aan een andere VSP die zich ook heeft aangemeld. En maken jullie als Secret Santa een pakket voor elkaar ter waarde van EUR 25,00. De pakketten sturen jullie naar elkaar op per post, zodat je echt een cadeautje ontvangt in de week voor kerst.

Lokale ondernemers

Deze actie is op touw gezet om VSP’s na dit bewogen jaar een hart onder de riem te steken en op een vrolijke manier het nieuwe jaar in te luiden. We stellen het op prijs als jullie bij de samenstelling van de pakketten rekening houden met de groep ondernemers die dit jaar (ook) financieel geleden hebben onder de coronamaatregelen. Koop daarom je geschenken voor het kerstpakket zoveel mogelijk bij lokale ondernemers, zodat we hen ook zoveel mogelijk een hart onder de riem steken.

Aanmelden

Iedere VSP / VA / VM / Online Business Manager / Virtueel expert in Nederland kan aan deze actie meedoen. Je hoeft hierbij geen lid te zijn van de beroepsvereniging voor Virtueel Support Professionals.

Aanmelden kan tot 30 november door een mail te sturen naar: bestuur@verenigingvsp.nl.  Vermeld hierin je naam, adres en eventuele allergieën. Uiterlijk 4 december ontvang je dan jouw Secret Santa match. Het kerstpakket (ter waarde van EUR 25,00, excl. btw) sturen jullie uiterlijk 11 december toe naar elkaar.

0  reacties